Promotivni materijali 2022.

Manifestaciju Mjesec hrvatske knjige prate tiskani i digitalni promotivni materijali.

Nakon odabira teme i mota Mjeseca hrvatske knjige, raspisuje se javni natječaj za vizualni identitet manifestacije. Autori osmišljavaju vizualno rješenje koje se primjenjuje na plakate, programsku knjižicu, bookmarkere, pozivnicu, mrežnu stranicu i društvene mreže te na platnene vrećice. Raznolikost tema ove nacionalne manifestacije prate i sjajna vizualna rješenja brojnih hrvatskih umjetnika i dizajnera, dostupna za pregled na našim mrežnim stranicama.
Promotivni materijali se tiskaju i distribuiraju na adrese svih knjižnica i drugih ustanova koje su prijavile programe tijekom Mjeseca hrvatske knjige.

Autorica vizualnog identiteta Mjeseca hrvatske knjige 2022. je Ana Salopek.

Promotivni materijali mogu se preuzeti ovdje (desni klik mišem na vizual i potom "spremi sliku").


A3 vertikalno usmjerenje                        A3 vertikalno usmjerenje s prazninom

                                   


A3 horizontalno usmjerenje                    A3 horizontalno usmjerenje s prazninom

                                   


A4 vertikalno usmjerenje                       A4 vertikalno usmjerenje s prazninom

                                  


A4 horizontalno usmjerenje                     A4 horizontalno usmjerenje s prazninom


                                     


Vizuali za društvene mreže i mrežne stranice

                                  




Platnena vrećica